Všetko o nákupe
Či už Vás zaujíma vernostný program, spôsob dopravy a platby alebo riešite konkrétny problém, ste tu správne.
Tu nájdete všetko pekne pokope.
Najlepším riešením je kontaktovať naše Oddelenie starostlivosti o zákazníkov, kde vám vždy ochotne pomôžu.
Ako reklamovať tovar?
V záručnej dobe môžete uplatniť reklamáciu. Kompletný postup reklamácie nájdete v našich Obchodných podmienkach.
Reklamáciu môže Kupujúci uplatniť na e-maile: info@obalnet.sk alebo listom na adresu: INPAP PLUS s.r.o., Blanenská 355/117 budova E, Kuřim 664 34, Česká republika.
Pripravili sme pre vás vzor formulára, ktorý pohodlne vyplníte a zašlete na vyššie uvedený e-mail.
Môžete tiež zaslať sprievodný list k uplatňovanej reklamácii, ktorý musí obsahovať nasledujúce náležitosti:
1. kontaktné údaje Kupujúceho, popis poruchy a požiadavku na spôsob vyriešenia reklamácie,
2. preukázanie nákupu Tovaru (najlepšie priložením dokladu o kúpe).
- Tovar, ktorý podľa Kupujúceho obsahuje chybu, musí spolu s formulárom alebo sprievodným listom zaslať Kupujúci na vyššie uvedenú adresu. Tovar by mal byť pri preprave zabalený vo vhodnom obale, aby nedošlo k poškodeniu Tovaru, musí byť čistý a kompletný. V opačnom prípade nie je Predávajúci povinný sa reklamáciou zaoberať a Tovar zašle späť Kupujúcemu na jeho náklady.
- Pokiaľ je Kupujúci spotrebiteľ, pri uplatnení reklamácie obdrží prostredníctvom elektronickej pošty písomné potvrdenie — reklamačný protokol, slúžiaci ako doklad pri vyriešení reklamácie. V reklamačnom protokole sú uvedené informácie o tom, kedy bola reklamácia uplatnená, čo je jej obsahom a aký spôsob vyriešenia reklamácie Kupujúci požaduje.
Čo je príplatok za nadrozmerný tovar?
U zásielok, ktoré sú v našom e-shope označené čiernym štítkom nadrozmer si dopravcovia účtujú poplatok. Štandardným dopravcom sa nevyplatí tieto objemné zásielky doručovať, zaberajú im miesto vo zvozových autách, ktoré by inak mohli vyplniť desiatkami menších balíčkov. Túto stratu sa dopravcovia rozhodli kompenzovať navýšením ceny dopravy.
Ak sa chcete príplatku vyhnúť, odporúčame objednať jednorazovo väčšiu zásobu nadrozmerného tovaru tak, aby vám vyšla doprava zdarma.
Vývoju tohto modulu sme venovali mnoho práce. Aby fungoval, bolo nutné zmerať a zvážiť všetky naše skladové položky.
Následne sme tieto informácie vložili do systému, ktorý vypočítava, ako najefektívnejšie využiť miesto v každom balíku na palete. Spolu s dlhoročnými skúsenosťami našich skladníkov sa aj tento modul postará o ekonomické a efektívne balenie.
Ako funguje modul počítania paliet a balíkov?
Podľa našich pokročilých algoritmov dokážeme presne vypočítať počet balíkov, do ktorých vašu objednávku zabalíme. Vďaka veľkým objemom prepravy vám vždy ponúkneme čo najnižšiu cenu za jeden balík.
Vyrátame vám počet a cenu balíkov a ponúkneme aj možnosť nechať si tovar doručiť na palete. Sami si tak zvolíte ten najlepší variant pre vás.
Ako funguje vernostný program?
K tomu, aby ste mohli začať zbierať vernostné body, stačí mať registráciu v našom e-shope.
Z každej objednávky získate body, ktoré môžete využiť už pri budúcom nákupe, alebo si vybrať darčekovú kartu.
Kompletné predstavenie vernostného programu nájdete tu.
Aké zpôsoby platby môžem zvoliť?
U nás nájdete širokú škálu platobných možností, z ktorých si vždy vyberiete.
Zvoliť môžete rýchlu QR platbu, platbu prostredníctvom platobnej brány Comgate, pohodlnú platbu kartou či dobierku.
Viac informácií o platobných možnostiach nájdete tu.
Aké možnosti dopravy ponúkate?
Podmienky a cenník jednotlivých dopráv najdete tu.
Čo mám robiť pri problémoch s objednávkou?
V prípade akýchkoľvek problémov prosím kontaktujte naše Oddelenie starostlivosti o zákazníkov, kde vám vždy radi a ochotne pomôžu. Tel.: +421 222 205 813, prípadne na e-mail: info@obalnet.sk
Prečo mi prišla faktúra od firmy INPAP PLUS s.r.o., keď som objednal na obalnet.sk?
INPAP PLUS s.r.o. je prevádzkovateľ e-shopu obalnet.sk a stojí za celým projektom OBALNET Kráľovstvo obalov.
Na trhu sme už od roku 2010 a ponúkame stále rovnakú kvalitu v nadčasovom obale.
OBALNET Kráľovstvo obalov je novo vytvorené e-shopové prostredie, pri ktorého vzniku sme kládli maximálny dôraz na pohodlie zákazníka.
Tovar nie je na sklade, ako zistím, kedy bude k dispozícii?
Dlhé dodacie lehoty teraz trápia takmer všetky odvetvia priemyslu, a to platí aj pre obalové materiály. Snažíme sa mať na sklade čo najviac tovaru, ale kvôli veľkému dopytu sa niekedy stáva, že niektoré položky sú okamžite vypredané.
Ak potrebujete viac kusov, ako máme na sklade, alebo vás zaujíma, kedy budeme skladovať ďalšiu dávku, obráťte sa na naše Oddelenie starostlivosti o zákazníkov. Tam vždy vedia, kedy budeme mať položky na sklade a vďaka svojim odborným znalostiam odporučia najlepšie alternatívy zásob.
Mám problémy s doručením, alebo zásilka neprišla?
Pokiaľ vám zásielka nebola doručená alebo sa vyskytol problém pri jej doručovaní, obráťte sa prosím na náš zákaznícky servis na tel.: +421 222 205 813, prípadne na e-mail: info@obalnet.sk.
Maruška a Veronika z Oddelenia starostlivosti o zákazníkov vám vždy rady a ochotne pomôžu.
Kedy bude tovar expedovaný?
Termín expedície závisí od času odoslania objednávky. Štandardne expedujeme tovar skladom do 24 hod., vyjmúc tovaru na zákazku, kde je dohodnutá expedícia zmluvne podľa súčinnosti výrobcu.
Prečo nebola moja zásielka doručená a ako toto riešiť?
Najčastejšie príčiny nedoručenia zásielky:
Dopravca tovar nenaložil z dôvodu jeho viditeľného poškodenia
Aby sme vám doručovali iba bezchybný tovar, prechádza pred naložením dôkladnou kontrolou. Pri odhalení poškodenia nie je potom tento tovar naložený, ale vymení sa za iný, nepoškodený kus, prípadne sa objedná nový kus u dodávateľa.
Prepravca či poštový doručovateľ nevložil do vašej schránky oznámenie o nedoručení/uložení zásielky
Priebeh doručovania môžete sledovať on-line na vyššie uvedených odkazoch u každého typu doručenia. Číslo zásielky/balíku vám bolo zaslané na e-mail, ktorý ste uviedli v objednávke
Zásielka sa stratila u prepravcu
Stáva sa to veľmi zriedka. Pokiaľ táto situácia nastane, môžete si objednať nový kus tovaru. My s dopravcom zahájime reklamačné konanie nezávisle na vašej situácii z prvej objednávky.
Pre vyriešenie vášho problému prosím kontaktujte naše Oddelenie starostlivosti o zákazníkov, kde vám pomôžu.